Rückgabepolitik
Rückgabepolitik
Last updated June 13, 2025
Thank you for your purchase. We hope you are happy with your purchase. However, if you are not completely satisfied with your purchase for any reason, you may return it to us for a full refund only. Please see below for more information on our return policy.
Alle Rücksendungen müssen innerhalb von vierzehn (14) Tagen nach dem Lieferdatum abgestempelt werden. Alle zurückgesandten Artikel müssen in neuem und unbenutztem Zustand sein, mit allen Original-Etiketten und -Anhängern.
*We do not provide refunds or accept returns for products that were not purchased on our website. Please contact the original retailer from which you purchased, whether that be Sephora (e: customerservice@sephora.com) or our New York City Store (e:113crosby@commodityfragrances.com).
Rückgabeprozess
Bitte beachten Sie, dass Sie für alle Rücksendekosten verantwortlich sind.
To start a return, please reach out to customer service so that we can provide you with the return authorization and address.
Once confirmed, we strongly recommend that you use a trackable method to mail your return. If our warehouse cannot locate your return and you do not have a tracking number for verification, we will be unable to issue a refund or credit.
Belohnungen
Durch die Rückgabe eines Kaufs, bei dem du irgendeine Art von Commodity.Circle Prämie (Punkte, Rabatte, Tier-Status usw.) eingelöst oder verdient hast, verlierst du automatisch die Prämie.
Erstattungen
Nach Erhalt Ihrer Rücksendung und Prüfung des Zustands Ihres Artikels werden wir Ihre Rücksendung bearbeiten. Bitte rechnen Sie mit einer Bearbeitungszeit von mindestens zehn (10) Tagen nach Erhalt der Commodity EU. Je nach Kreditkartenunternehmen kann es 1-2 Abrechnungszyklen dauern, bis die Rückerstattung auf Ihrer Kreditkartenabrechnung erscheint. Wir werden Sie per E-Mail benachrichtigen, wenn Ihre Rückgabe bearbeitet wurde.
Kostenlos erhaltene und/oder mit einem Kauf geschenkte Artikel sind nicht erstattungsfähig.
Ausnahmen
DAMAGED, DEFECTIVE OR INCORRECT ITEMS
For defective or damaged products, please contact us within 14 days of receiving your order to arrange a refund or exchange. After this period, responsibility for the condition of the product, including any damage or wear, rests with the customer.
If you have received a damaged, defective, or incorrect item, please email us and include
• Details of your request
• Your order number
• Name on the order
• Email used to place the order
• Photo and/or video clearly showing the issue
*Please photograph or record the product on a clean, flat surface with the issue clearly visible. This helps us resolve your order and improve future production.
Our fragrances are housed in glass bottles—please handle them with care.
"DELIVERED" BUT NOT RECEIVED OR INCOMPLETE PACKAGES
Similarly, should your order be marked as "delivered" by the carrier but is not received, or if it appears to be missing items upon arrival, please contact Customer Service immediately. If we determine your order to be lost, undelivered, or incomplete, we will send you a replacement for the missing items. By agreeing to receive this replacement for the missing items, you are waiving your rights to a monetary refund should you decide to return this replacement item or items. Store credit will be issued instead.
Fragen
Wenn Sie Fragen zu unserem Rückgaberecht haben, kontaktieren Sie uns bitte unter:
customerservice@commodityfragrances.eu